Strona Główna · Linki · Kontakt · Galeria · Mapa serwisu · Mapa dojazdu 22.08.2019 21:46:39
Nasza szkoła
 O szkole
 Nasz patron
 Dyrekcja
 Nauczyciele
 Psycholog
 Pedagog
 Biblioteka
 Terminarz
 Plan lekcji
Dokumenty szkolne
 Statut
 Program Rozwoju
 Program wychowawczo-
 profilaktyczny

 Procedury
 Regulamin Porządkowy
 Regulamin kompleksu
 sportowego

 Regulamin dyskotek
 Regulamin boiska
 Polityka ochrony
 dziecka

Dziennik
 Dziennik elektroniczny
Egzamin gimnazjalny
 Wyniki egzaminu
 gimnazjalnego
 2018/2019

 Archiwum
Ogłoszenia
 Podręczniki 2016/2017
 Regulamin dowozu
 uczniów

 Rokład jazdy autobusu
Obiady
 Menu (03.06 — 14.06)
 Regulamin i oferta
 cenowa

 Umowa - korzystanie
 z obiadów

 Kontakt
Rada Rodziców
 Rada Rodziców
 Wpłaty na RR
 Protokoły zebrań RR
 Konta bankowe
Programy unijne i rządowe










Logo EFS
Twórczy, pomysłowy, kreatywny
Aktualności
Twórczy, pomysłowy, kreatywny


Czy każdy może być twórczy? Na to pytanie odpowiemy twierdząco oglądając wystawę prac uczniów „ Co oni trzymają ?”. W trakcie zajęć artystycznych dla klas II i III wystarczyło posiadać ołówek lub cienkopis, a także trochę fantazji, aby udowodnić, że każdy może być twórczy.

Wystawę można oglądać w bloku C, na piętrze, do 7 lutego.

M.S.- Cendrowska

Kreatywność to in. potencjał twórczy, pomysłowość: W agencjach reklamowych ceni się bardzo kreatywność pracowników; a kreatywny to in. pomysłowy, twórczy: kreatywny człowiek; kreatywny wynalazca; kreatywne myślenie.
Słowa kreatywność i kreatywny odnoszą się zatem do potencjału, do otwierania nowych perspektyw i do stwarzania nowych możliwości. Używając ich w połączeniu z rzeczownikami nieżywotnymi, powinniśmy się głęboko zastanowić, czy rzeczywiście dana rzecz jest kreatywna, czyli stwarzająca nowe możliwości, czy tylko jest efektem kreatywności, ale sama nie stworzy już niczego nowego: kreatywna metoda myślenia; kreatywne podejście do problemów; kreatywne działanie, ale już nie: kreatywny strój (popr. oryginalny strój); kreatywna kampania reklamowa (popr. pomysłowa kampania reklamowa).
Najbezpieczniej jest jednak używać polskich odpowiedników tych ryzykownych słów, czyli wyrazów twórczy i twórczość. Ich związek z tworzeniem jest na tyle czytelny, że nikt nie ma wątpliwości co do tego, że będąca efektem twórczości najwybitniejszego nawet projektanta mody suknia sama twórcza być nie może.

Magdalena Tytuła, Marta Łosiak "Polski bez błędów. Poradnik językowy dla każdego"


BIP
Projekt edukacyjny
 Regulamin realizowania
 projektów

 Podstawa prawna
 Deklaracja o
 przystąpieniu

Dla uczniów
 Zajęcia pozalekcyjne
 Zajęcia szachowe
 Plan zajęć Klubu
 Sportowego ZDROWIE

 Stypendia motywacyjne
 Dzwonki
 Samorząd szkolny
 Wyjazdowe koło
 fizyczne

 Wymiana zagraniczna
 Bezpłatne podręczniki
Szkoła Promująca Zdrowie
 Wyniki autoewaluacji
 2015

 Prezentacja działań 2015
 Jesteśmy SPZ
 Publiczna prezentacja działań w ramach Szkoły Promującej Zdrowie
 Sprawozdania z działań
 w latach 2015 - 2019

 Działania w latach
 2015 - 2019

 Realizacja priorytetów
 Szkoły

 Szkoła Promująca
 Zdrowie

 Bezpieczeństwo dzieci
 na co dzień

 Świadomy rodzic -
 prezentacja

 Działania szkoły
 Wyniki autoewaluacji
 Szkoła Podstawowa -
 prezentacja



Cheerleaderki
Witryna
 Archiwum
Certyfikaty








Copyright © 2007-2015  e-mail:gimnazjum@gimmichalowice.pl